loading...
RELAXANT CAFE
کاج بازدید : 260 جمعه 1389/08/28 نظرات (2)

برای رهائی از گذشته با خود بخوان :
من بازتابی از خاطراتم هستم. من جهانٍ در حالٍ گذار هستم.من جهانی هستم که در شرف زاده شدن است! من میخواهم که دوباره متولد شوم .. اینبار جوری دیگر...

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط pine در تاریخ 1348/10/11 و 2:17 دقیقه ارسال شده است

سلام
خوفیییییییییییییی؟شکلک
یه وقت به ما سر نزنیاااااا
میگم با وفاییشکلک منم روم زیاد میشهشکلک

این نظر توسط mahdieh در تاریخ 1348/10/11 و 0:47 دقیقه ارسال شده است

سلام
خداقوت
ممنون از اینکه به کلبه ی ما هم سر زدین و نظر دادین.
از وبلاگت خوشم اومد،بازم به من سر بزن خوشحال میشم.
موفق باشیشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 71
  • بازدید کلی : 3,001
  • کدهای اختصاصی